in , , , ,

Ev şəraitində hazırlanıla biləcək 10 protein kokteyli

Protein (zülallı) kokteylər hər bir insana vacibdir. Xüsusən də əgər siz günlük məşq ilə məşğul olursunuzsa. Xüsusi süni tozlardan istifadə etməkdənsə bu kokteyllərdən hazırlayıb içə bilərsiniz:

Kokteyl № 1
-Kokteyl üçün sizə 250 ml süd, 1 banan, yoqurt, 2 qaşıq bal, yulaf, dondurma tələb olunur. Hamısını qarışdırıb blenderdə çalın.

Kokteyl № 2
– 100 qr. kəsmik, 200 ml süd, 1 banan, 1 x.q. bal, 2-3 x.q. yulaf.

Kokteyl № 3
– 2 banan, 500 ml süd, 100 ml qaymaq və ya dondurma, 1 poket vanil, zövqə görə darçın. Qarışdırıb blenderdə çalın.

Kokteyl № 4
– 1 stəkan süd, 1 çay qaşığı şəkər tozu, 1 yumurta.

Kokteyl № 5
– 200 qr. kəsmik, 100 qr. qatıq, 100 qr. şirə, xurma və ya banan.

Kokteyl № 6
– 100 qr. kəsmik, 100 qr. albalı şirəsi, yumurta ağı, azca şəkər tozu.

Kokteyl №7
– 1 yumurta, 1 xörək qaşığı bal, 1 doğranmış qoz, 1 stəkan qatıq əlavə edib mikserlə çalın.

Kokteyl №8
-200 qr. kəsmik, 50 qr. bal, 60 qr. süddə həll olunmuş yumurta tozu, və ya 4-5 yumurta, 1 qaşıq xama. Blenderlə çalın.

Kokteyl №9
-500 ml süd, 250 qr. kəsmik, 10 bildirçin yumurtası, 50 qr. bal və ya mürəbbə, 100 qr. quru süd, 100 qr. xama, kişmiş, kuraqa. Blenderlə çalın.

Kokteyl №10
– 250 ml əridilmiş yağ, 250 qr. kəsmik, 1 x.q. cücərən buğda və ya yulaf, 1 x.q. kətan yağı.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Loading…

0

Comments

0 comments

Sosial şəbəkələrin üstün və neqativ cəhətləri – Araşdırma

Yaşınıza uyğun ən gözəl ətir hansıdır?